דף לא נמצא
– ייצור ואספקת שלטים ותמרורים.
– התקנת תמרורים/שלטים.
-חוצצים למניעת סנוור.
דף לא נמצא
– אספקה והתקנת מעקות בטיחות קבועים וניידים מפלדה.
-אספקה והתקנת מעקות בטיחות קבועים וניידים מבטון.
– אספקה והתקנת מעקות בטיחות נופיים קבועים.
דף לא נמצא
– אספקה והתקנת סמנים מחזירי אור (עיני חתול) בגוונים לבן, צהוב וכתום.
– הסרת צבע בלחץ מים גבוה.
– הסרת צבע בכדורי פלדה.
– הסרת צבע בקרצוף צף תלת סיבובי.
– ביצוע קירצוף משונן בשולי/מרכז הכביש.
דף לא נמצא
דף לא נמצא
דף לא נמצא
דף לא נמצא
באתר זה תוכלו לקבל מידע על התקני התנועה והבטיחות המאושרים על ידי הוועדה הבין משרדית והמיוצגים על ידי חברתנו.
עבור כל התקן המאושר תוכלו להתעדכן עם מפרט טכני , הוראות התקנה וכן תמונות של התקנה.
כמו כן תוכלו לקבל מידע עבור השירותים שאנו נותנים לקהל לקוחותינו , כגון:
טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק
דף לא נמצא
טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק
טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק
טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק
דף לא נמצא
טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק
טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק
טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק טקסק
דף לא נמצא
-תיקון בורות.
-הידוק שולי כביש.
דף לא נמצא
מכונה ניידת לתחזוקת כבישים- שטיפת כביש בלחץ מים גבוה
- חידוש מירקם פני הכביש (מיקרו ומאקרו)
- הסרת מזהמים וניקוי פני המיסעה
- חיספוס כבישים ומשטחים
- הסרת שאריות גומי ממסלולי נחיתה ומרוץ
- הסרת סימני צבע מנתיבי תחבורה
- הסרת ציפוי פגום למניעת החלקה
- ניקוי החללים בתרכובות "אספלט שקט" (Porous Asphalt)
- הכנה בין פיזור שכבות אספלט
- הסרת בוץ מאתרי סלילה
- התאמה לכל סוגי האספלט – (תערובות רגילות, SMA, תערובות "S” ואספלט שקט).
- התאמה לסוגי טיפולים שונים, כגון – ניקוי חללים בתערובות "אספלט שקט", שטיפת מיסעות ומסלולים ממזהמים שונים, העמקת מירקם פני השטח והעלאת מקדם החיכוך של המיסעה (להקטנת מרחק הבלימה).
- יעילות – זרם המים העז חודר לכל החריצים והחרירים, עוקר ומסיר את הזיהום הדבוק לפני המיסעה. המים מדמים תהליך של גשם, אולם בלחצים גבוהים בהרבה.
- נוחות – לא נדרשת כל הכנה כגון חסימת נתיבים והפרעות לתנועה.
- פעילות בכל תנאי – אי תלות במזג אויר, שיפועים ועקומות.
- ידידות לסביבה – הסרה של שאריות פיח, שמנים, גריז, דלקים, גומי, צבעי סימון, בוץ, מתכות כבדות, חומרים ביטומניים ועודפי תרכובות אספלטיות, ופינוי כבוצה לאתרי פסולת מורשים. התהליך מבוצע במים טהורים בלבד, ללא שימוש בכימיקלים או בכל חומר אחר.
- אורך חיים – תוצאות הפעולה נשמרות לזמן רב יותר מאשר בשיטות חיספוס/ניקוי אחרות.
- עלות נמוכה – זולה יותר בלמעלה מ- 50% מעלות ציפוי מחדש/שיחזור של מיסעות.
* רוחב פס העבודה:
|
0.60 – 3.60 מ'
|
* מספר משאבות המים:
|
2
|
* תכולת מיכל המים הנקיים:
|
11 מ"ק
|
* לחץ:
|
2 x 1,056 Bar
|
* תכולת מיכל האיסוף:
|
15 מ"ק
|
* ספיקה:
|
2 x 166 ליטר/דקה
|
* מהירות הנסיעה בעבודה:
|
0 – 40 קמ"ש
|
* מספר המניפות (fans):
|
3
|
* קצב העבודה ליום:
|
עד 20,000 מ"ר
|
* הספק (airflow):
|
50,940 מ"ק/שעה
|
* עוצמת היניקה:
|
836 mm WG
|
דף לא נמצא
- לוח סימון מהבהב מתקפל המורכב על עגלה נגררת.
- מכיל 2 פנסים בקוטר 30 ס"מ עם 147 לדים ו- 24 פנסים בקוטר 20 ס"מ עם 45 לדים , בתוך מחזירי אור קוניים.
- עוצמה אורית כ-3500 קנדלה לפנס הגדול, כ-1400 לקטן.
- מסר משתנה : חץ או צלב.
- לוח קטן במידות 170×250 ס"מ , לוח גדול במידות 360X220 ס"מ.
- מחזירי אור בלוח דרגת יהלום פלואורני כתום של 3m .
– מגדלי תאורה
-בלוני תאורה
– אספקת צוותי אבטחה
– אספקה והתקנה של מעקות בטיחות זמניים ושילוט/תמרור